Serwis i wsparcie teleinformatyczne
W ramach podpisanych przez naszych Klientów z naszą firmą umów serwisowych, oprócz wyżej wymienionych rozwiązań dostarczamy i serwisujemy sprzęt teleinformatyczny Klienta, dostarczamy materiały eksploatacyjne w postaci oryginałów oraz zamienników oraz inne rozwiązania w zależności od zaistniałego, bieżącego zapotrzebowania.
Posiadamy profesjonalnie działający i nowocześnie wyposażony serwis, który zajmuje się naprawą sprzętu teleinformatycznego. Staramy się przy tym minimalizować czas pobytu naprawianego sprzętu w naszym serwisie.
Naszym Klientom zapewniamy:
Fachowe doradztwo techniczne,
Szybką reakcję serwisową,
Szybkie usuwanie awarii,
Stałą opiekę administracyjną,
Zdalną pomoc,
Opiekę nad sprzętem,
Opiekę nad oprogramowaniem,
Wsparcie użytkownika,
Działania prewencyjne zapobiegające występowaniu awarii,
Szybki dojazd w obszarze naszego działania,
Niezdolny do pracy? Twoje systemy nie działają?
Pomożemy Ci szybko i sprawnie przywrócić je do życia!