Dla naszych Klientów uruchomiliśmy nowy rodzaj wsparcia technicznego przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz aplikacjami, z którymi nie ma konieczności przyjazdu do działu technicznego. Taką usługę realizujemy za pomocą zdalnego dostępu do komputera użytkownika w oparciu o sprawdzoną i powszechnie stosowną aplikację Team Viewer.
Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy, kliknij na ikonę TeamViewer, pobierz i uruchom program, a następnie zadzwoń do naszego działu wsparcia technicznego tel. 42 637 68 57, 691 457 007, a my zalogujemy się do Twojego komputera w celu usunięcia usterki. Cały czas będziesz miał możliwość monitorowania naszych działań, widząc co robimy na pulpicie Twojego komputera.
Jedyny wymóg, to dostęp komputera do internetu i uruchomiony system operacyjny.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy serwis@admikom.com.pl.